Braided Pony Tails shared by Mariela Pratts

Screenshot_2014-08-17-11-05-28-1From Ponce Puerto Rico

Follow me on instagram: marielatrenzas

On facebook: Mariela Kobe Velez

ENJOYED THIS POST? JOIN OUR NEWSLETTER!

Sign Up Now




26
Leave a Reply

avatar
26 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
26 Comment authors
Joyce TurnerNatalie GrahamTasha NewbillDonna SmithBernice Reyes Recent comment authors
  Subscribe  
Notify of
Sheila Slater

To much going on.

Takeeda Riley

This is cute for a lil girl

Aarice S Berry

This would be nice on my daughter, but kinda creepy on ol boy

Stephanie Polk

Why ????

DA Chandanais

That look stupid, thats a lil girl hair style

Anesha Rhett Berry

He got the nerve to put beads on the ends. Lawd…

Nicol Delrieux

Not cute for a man

Christina Dominica

Thats cute!!! For my 6 yr old DAUGHTER! ????????

Bevina Makumbasi

Bruh ????

Norith R. Ellison

????????????

Tasha Roach

I just don’t know what’s happening in the world today

Staci Bose

He’s too old for this….smh

Stephanie Brewster

The two ponytails got my side hurting ????????????
I can’t stop looking at the pic of the back of it ???????????????? it’s the funniest

Quennie Dixon

Looks like the rudder of girls bicycle

Diamond White

Grown ass man rocking two ponytails and beads?? Suspicious ????

Stevens Jasmine

Super dope.. For my kids though lol

Kalia Clausell

Yea for a lil girl

Sebrea Jay

I was just thinking what kinda I forgot I’m a grown ass MAN s**t is this… Two ponytails with beads slap his a** please b******t is happening… Got little girls every where pointing at his a** ???? like mommy I want my hair done just like his crap is this. Just damn????????????????????????

Chyenne Ridge

Ladies… don’t let the men in your life go out like this… it’s simply not cute.

Maria Smalls

He looks stupid to be a grown Ass man with those braids

Donna Smith

Nice

Bernice Reyes

Nothing says don’t take me serious than this hairstyle on a grown ass man!!

Karen Soiree

Talent yes , No for a grown man

Tasha Newbill

He knows better and so does the person that did this!!!

Natalie Graham

He looks like a clown ????

Joyce Turner

NOPE,NOPE AND NOPE